Reklamacje

Reklamacje 


Starym się aby państwa zamówienia, docierały do Państwa w idealnym stanie.
Niestety zdarzają się sytuacje że uszkodzenie dochodzi na etapie transportu.
 
Reklamacja uszkodzonego towaru w transporcie może zostać uznana tylko i wyłącznie po spisaniu protokołu szkody z przewoźnikiem.  

Adresat zobowiązany jest do sprawdzenia zawartości przesyłki w momencie jej dostarczenia przez kuriera (na podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego).
Przed podpisaniem protokołu odbioru, zalecamy otworzyć przesyłkę i sprawdzić czy otrzymany sprzęt nie ma uszkodzeń (np. pęknięć, połamań lub luźno latających części).
W przypadku stwierdzenia przez odbiorcę uszkodzeń towaru (np. pęknięcia, połamania, luźno latające części) zalecamy jak najszybsze sporządzenie protokołu wraz z Kurierem protokół szkody zaleca się spisać na miejscu zaraz po otwarciu paczki i stwierdzeniu jej uszkodzenia. 
Nadawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia nadanej przesyłki od momentu wydana jej przewoźnikowi (KC Art. 544. § 1 i 2 , Art. 546. § 1 i 2 , Art. 548. § 1 i 2).
Za ewentualne uszkodzenia przesyłki i jej zawartości odpowiedzialny jest przewoźnik.

Większość naszych produktów jakie znajdziemy w sklepie Vimet podlegają reklamacji, co oznacza, że jeżeli podczas użytkowania dojdzie do uszkodzenia bądź usterki taki towar podlega reklamacji.  

Okres gwarancji określony jest w zależności od producenta.  


vimet.pl - najlepsze meble metalowe