Szafy pancerne dzięki swojej wzmocnionej budowie pozwalają na zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa dokumentacji oraz cennych przedmiotów. Niekiedy ich posiadanie w przestrzeni biurowej jest ściśle określone przepisami prawa. Jednak również w pozostałych przypadkach warto zadbać o interesy działalności, by przeciwdziałać skutkom włamań, pożaru bądź zalania. Warto pamiętać, że w przypadku dokumentacji zawierającej dane osobowe, niedopełnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa może skutkować, w przypadku wypłynięcia bądź kradzieży dokumentacji, wysokimi karami.
Oszczędź sobie zmartwień i już teraz postaw na sprawdzone rozwiązanie, zapewniające maksymalny poziom bezpieczeństwa kluczowych dokumentów Twojego przedsiębiorstwa.
Szafy pancerne starego typu wyróżniały się na tle wnętrza swoim ciężkim i masywnym wyglądem. Dzisiejsze rozwiązania pozwalają na połączenie estetyki z wysoką wytrzymałością. Zastosowanie najwyższej jakości metalu gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa, zgodny ze ściśle określonymi kryteriami, przy równoczesnym utrzymaniu nowoczesnej stylistyki. Odpowiednio dobrana metalowa szafa pancerna dopasuje się do każdej aranżacji, a przy tym, wniesie do przestrzeni biurowej nutę świeżości. Metalowe powierzchnie malowane są proszkowo, co pozwala na idealne pokrycie, bez występowania smug i nieestetycznych prześwitów.
Szafy wykonane z metalu charakteryzują się nowoczesnym designem. Dzięki dostępności różnorodnych wariantów kolorystycznych, pozwalają na lepsze dopasowanie się do wnętrza każdego biura. Fronty metalowych szaf pancernych są wykonane z blachy o grubości 1 mm, a w ich wnętrzu znajduje się wykonana z wełny mineralnej płyta izolacyjna o grubości 25 mm. Takie rozwiązanie pozwala na połączenie najwyższego poziomu bezpieczeństwa, z nowoczesną, delikatną stylistyką, zgodną z dzisiejszymi trendami w dziedzinie aranżacji wnętrz.
Szafy pancerne wyróżniają się znacznie wyższą wytrzymałością na uszkodzenia mechaniczne oraz próby włamania, dzięki czemu pozwalają znacznie skuteczniej zabezpieczyć przechowywane w niej dokumenty, gotówkę oraz inne cenne przedmioty. Przechowując ważne dokumenty w odpowiednio zabezpieczonej szafie zyskasz przede wszystkim spokój. Wybierając wysokiej jakości szafy pancerne przedsiębiorstwo zyskuje na wiarygodności, podkreślając swój profesjonalizm. Rzetelne podejście również do kwestii przechowywania dokumentacji może niekiedy stanowić punkt przewagi podczas zawierania transakcji biznesowych. Szukając rozwiązań zapewniających najwyższy poziom bezpieczeństwa, warto wziąć pod uwagę szafy pancerne. Posiadają one liczne zalety, które nie powinny być Ci obojętne:
Dla zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa szafy pancerne powinny spełniać szereg kryteriów. Wśród tych najważniejszych należy przede wszystkim wyróżnić podwyższoną odporność na próby włamania. Aby to osiągnąć do produkcji szaf pancernych od lat wykorzystuje się tworzywa metalowe. Ich struktura sprawia, że wyróżniają się znacznie wyższą wytrzymałością niż drewno czy tworzywa metalowe.
Kolejnym ważnym elementem szafy pancernej jest zamek. Właściwie dobrany pozwoli zminimalizować ryzyko wycieku ważnych dokumentów, w tym zawierających dane osobowe. Najlepiej sprawdzą się zamki, w których zastosowano ryglowanie pięciopunktowe. Ich struktura znacząco zmniejsza ryzyko włamania.
Decydując się na zakup szafy pancernej warto również zweryfikować, czy spełnia ona określone wymogi dotyczące odporności ogniowej w klasie A1 wg DIN 4102. Połączenie wszystkich powyższych cech daje gwarancję pełnego bezpieczeństwa, potwierdzoną stosownymi certyfikatami i atestami.
Tak naprawdę w szafach pancernych można przechowywać wszystko, co ma dla przedsiębiorstwa istotną wartość. Tego typu szafa, dzięki posiadanym zabezpieczeniom, może z powodzeniem pełnić funkcję sejfu, pozwalając na przechowywanie sprzętu biurowego, gotówki czy istotnej dla funkcjonowania przedsiębiorstwa dokumentacji.
Dodatkowo w metalowej szafie pancernej możesz z powodzeniem przechowywać wszelką dokumentację zawierającą dane osobowe, zarówno zatrudnionego personelu, jak i klientów. Takie rozwiązanie pozwoli Ci zaoszczędzić dodatkową przestrzeń, którą musiałbyś przeznaczyć na zakup szafki RODO.